Han Solo bez blastera.
2018-03-27
Ostatnio w sieci krążą informacje dotyczące plakatów nowego filmu Disney'a „Han Solo: Gwiezdne Wojny - historie”, który swoją premierę będzie mieć w maju. Zauważono, że funkcjonują dwie wersje plakatów, pierwsza, na której każda z postaci dzierży w swych dłoniach charakterystyczne blestery oraz druga, gdzie postacie zostały pozbawione broni.
Na wielu portalach filmowych odnaleźć można informacje, że Disney celowo usunął broń z plakatów. Miało to się stać w związku z masakrą w szkole w Parkland, gdzie 19 latek zastrzelił 17 osób z karabinu AR-15. Wg informacji podanych na wielu portalach w USA trwa debata dotycząca dostępu do broni palnej i działanie wytwórni Disney miało mieć ścisły związek z tymi wydarzeniami.
Faktycznie sprawy mają się jednak inaczej. Plakaty, na których postacie z filmu widnieją bez broni zostały specjalnie przygotowane na promocję filmu w Brazylii. Disney informuje, że nie ocenzurował plakatów. Postery bez blasterów przygotowane zostały specjalnie na rynek Brazylijski, jak tłumaczą, ten zabieg ma za zadanie ocieplenie wizerunku Hana Solo, tym sposobem Disney chce poszerzyć grono odbiorców o rodziny z dziećmi. W Stanach Zjednoczonych i pozostałych krajach gdzie film wejdzie do kin, plakaty nie zostały zmienione i widnieją na nich postacie z bronią.
Czy aby na pewno posuniecie Disney'a było tylko zabiegiem marketingowym skierowany wyłącznie do publiczności w Brazylii? Wiedzą to tylko specjaliści od PR wytwórni Disney.
Źródło: https://www.telegraph.co.uk
Na wielu portalach filmowych odnaleźć można informacje, że Disney celowo usunął broń z plakatów. Miało to się stać w związku z masakrą w szkole w Parkland, gdzie 19 latek zastrzelił 17 osób z karabinu AR-15. Wg informacji podanych na wielu portalach w USA trwa debata dotycząca dostępu do broni palnej i działanie wytwórni Disney miało mieć ścisły związek z tymi wydarzeniami.
Faktycznie sprawy mają się jednak inaczej. Plakaty, na których postacie z filmu widnieją bez broni zostały specjalnie przygotowane na promocję filmu w Brazylii. Disney informuje, że nie ocenzurował plakatów. Postery bez blasterów przygotowane zostały specjalnie na rynek Brazylijski, jak tłumaczą, ten zabieg ma za zadanie ocieplenie wizerunku Hana Solo, tym sposobem Disney chce poszerzyć grono odbiorców o rodziny z dziećmi. W Stanach Zjednoczonych i pozostałych krajach gdzie film wejdzie do kin, plakaty nie zostały zmienione i widnieją na nich postacie z bronią.
Czy aby na pewno posuniecie Disney'a było tylko zabiegiem marketingowym skierowany wyłącznie do publiczności w Brazylii? Wiedzą to tylko specjaliści od PR wytwórni Disney.
Źródło: https://www.telegraph.co.uk
Kategorie: